Då börjar Kalmarlivet!

I fredags drog vi med två bilar mot Kalmar med flyttlasset, under hela helgen har det shoppats och shoppats och nu får det snart räcka.. Säger bara flytta aldrig hemifrån utan bo kvar så länge ni kan!
Men nu börjar lägenheten likna något i den stilen jag vill ha det, med lite små ändringar här och där så är det så gott som klart.

Nu sitter jag här för första gången ensam i lägenheten i Kalmar, imorgon är det upprop sen får jag se om jag stannar veckan eller om jag ska åka hem sista veckan innan skolan börjar på riktigt.jag kommer vara så nervös! 
Jag behöver folk som besöker mig..bara så ni vet! :)

Over and out!


@ Lite av min nya lägenhet.

// Malin


Kommentarer
Postat av: Jossi

Jag går omvårdnad, haha! Går du idrott Emma? :)

2010-08-24 @ 19:11:07
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0