Ny skola Ny klass

Så var de redan onsdag igen..
Igår var de första dagen i skolan, de gick väl hyfsat bra vi fick skåp å grejer och sedan lärde vi bara känna klassen bättre. Jag kände större delen av klassen innan men absolut inte alla så lite nya ansikten är det iaf. Vi började dagen runt 11 och slutade strax efter 2 så de var ingen lång skoldag.
Idag (Andra dagen i skolan) var dagen ännu kortare, vi hade bara 2 lektioner och sen fick vi gå hem, måste ju säga att vissa av våra lärare var dö sköna! hahah... Men iaf eftersom inte skoldagen var så lång så blev de lite häng hemma hos Evelina vilket inte var fel alls med paj ätande samtidigt som vi kollade One.Tree.Hill. Underbart!
Men nu ska jag fixa lite in för morgondagen även att jag har en riktigt sov morgon:D Min första lektion är vid 1 i morgon så nu ska jag sova underbart skönt tills att klockan ringer!
HA de !

Större delen av klassen men vi saknar ett par stycken på bilen:

ID10 ! :)
Schema

// EMMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0