Två små delar av nåt stort

Jag satt precis och kollade igenom mitt schema... till min förvåning upptäckte jag att jag bara har 6 dagrar kvar att jobba! riktigt skönt. Sen hinner man vara ledig en vecka åh sen är de dags för skola igen. Galet vad tiden går fort ibland :) men tur är väl de så att vi kommer någonstans här i livet.
På tal om annat så har jag jobbat hela dagen och fram mot kvällen blev de lite kvällsmat med Oscar. Måste säga att pommesen blev godare än vad jag trodde att den skulle bli. Men nu ska jag slute babbla för i morgon ringer klockan vid 8.00 för de är nämligen så att vi har gymnaster från Ungern på besök så vi ska träna med dom precis som dom gjorde med oss när vi var på besök i Ungern. Gymnastik var inte igår man tränade så hoppas att de går bra :) 
 
@ början av sommarlovet. Amandas hund och jag.
// Emma


Kommentarer
Postat av: Jossi

söt bild, tss :)



sv: glad jag blir av dej hörru! hjärtan till dej <3

2010-08-04 @ 09:37:43
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: Anonym

tack själv sötan! :D

2010-08-08 @ 22:39:36
URL: http://hildajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0