Helgens händelser!

Fredagen började tidigt och bra, kilade upp och handlade lite frukost och påbörjade Jakobs födelsedag med en trevlig frukost på sängen och även paketet jag hade köpt. Eftersom jag tycker det är lite roligare att få något att göra än grejer när man fyller år så kom jag på att det är en upplevelse han ska få och det slutade med att vi två ska gå en lektion i Pole Dance, tro det eller ej gott folk men det ska vi och klädseln var tvungen att vara slimmade byxor/cykelbyxor och linne man måste ha kontakt med stången vilket var väldigt viktigt!. Detta ser jag fram emot väldigt mycket att få se med egna ögon och borde egentligen anlita en kameraman för det här kommer nog bli en upplevelse vi sent kommer glömma!


Under fredagen började även Swedish floorball open som vi ställde upp med ett lag, det gick bra för oss ända till finalen då det sket sig men vi var glada ändå för vår vinst var varsin klubba (värde 1000), ett kilo godis och en handduk det var sammanlagt mer än första priset var fast de fick 5000 kr och ett års förbrukning av powerade men lite tråkigt när det inte är någon som dricker det :P
innebandy bilderna är tagna av Maja :)

Vi glömde snabbt bort förlusten och började förbereda oss för banketten som ägde rum på Stadt, en snabb förfest hos Sandra och när det ska gå fort med drickat så kan det inte bli mer än en positiv följd! Vi var på gott humör hela kvällen och vi alla hade otroligt roligt, dansskorna satte igång och i slutet av kvällen var det inte mer än glada människor med slitna fötter, det var värt det!

Idag så ägde även den årliga kalaset rum då Andre och Jakob firar sin äldre ålder med att baka tårta, väldigt fin må jag säga om man sätt de tidigare bakelserna.


Denna helg att varit toppen från starten till slutet och äntligen kan göra roliga saker nu när man inte längre jobbar..iofs så saknar jag mina tanter.


Ha det bra imorgon väntar nya äventyr!

// Malin

Kommentarer
Postat av: Den andra Emma

En såndär fin tårta har jag aldrig blivit bjuden på, på alla 23års kalasen. De flesta har sett ut som skit, och mindre sagt haft lika sammanhängande smak. ;P Men jag har alltid varit stolta över dom ändå, eeeh jo förresten. Var det smält glass och chokladpudding dom hade mellan tårtbröden förra året??

Dock var jag nog bara förra året när dom virade 23, och året innan det när dom firade sin 23 års kalas var jag nog inte bjuden. Tur det nog! Men det lät bättre att få det att låta lite mer explosivt med alla aldrig och alltid saker jag skrev. Dom ska alltså egentligen vara mer milda :P

Men nu kan jag inte vänta till nästa års 23års kalas, hoppas tårtorna bara kan bli bättre....

En fråga, var tårtan ens god?

2010-09-15 @ 23:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0