Yeaah

Här i Kalmar har jag det bara bra, har hittat "mitt" folk så det är jätte kul. Nollningen är i full gång nu i två veckor så hela dagarna är det fullt upp med aktiviteter och fester varje kväll. Igår var det den största festen på hela året, Garden Partyt som är för alla nya studenter den var det bra drag på! Nu sitter jag här och väntar på fest igen bara fjärde gången denna vecka och fler kommer kan jag lova!
För alla som inte tänkt att plugga så sök till universitet och kom in och sen bara vara med under nollningen och sen hoppa av...jag lovar det skulle det vara värt så pass kul är det!

Men på lördag kommer jag tillbaka till Viken igen för att hälsa på innan pluggandet börjar..man få ta de få chanser som finns till det!

Have a great day!
// Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0