Som livet ser ut nu..

Ledsen kära läsare att jag inte skrivit på länge. Dessa vackra sommardagar har man ingen lust att sitta vid datorn..allra mer att sitta inne.
Livet flyter på som det ska..jobbet tar jag dag för dag och snart är det nog över. Jag har fått reda på hur min framtid kommer att se ut, jag kom in på idrottsvetenskapliga programmet i Kalmar. Jag är lite sugen på det faktiskt och tror det kan bli en chans till ett mer roligare jobb i framtiden..friluftsliv, hälsa och fysisk aktivitet är ju det jag gillar och det kommer jag nog inte tröttna på...men att fatta detta beslut är då inte lätt, det är så stort och känslor till alla kommer in..ska man verkligen inte kunna träffa de som man alltid träffat i sitt liv annars!! Vi får se vad beslutet blir.
Men idag är det vackert väder ute och snart åker jag och Pysen ut till solen och badet och försöker bättra på den gyllenbruna färgen på kroppen :)
// Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0