Torsdag 1/7

HEEEY ! Ja idag har man hunnit med ganska mycket saker faktiskt. I morse så samlades vi på torget för att vi i gymnastik föreningen skulle bjuda staden på en liten uppvisning på trampet. (kolla bilden nedan om in inte vet va de är) Efter de så drog jag Cornelia,Olivia och Ida en lunch på Zahara. Riktigt gott med grillspett !
Efter de hade vi egentligen en uppvisning till men jag kunde inte vara med för att idag var min första dag på jobbet. Jg började klockan 15.00 och fick gå hem strax efter 20.00 så de var ett lugnt kvällspass. Dock var de inte så mycket folk så de var mycket dö tid, men de var skönt att komma in i jobb rutinerna igen hade faktiskt glömt lite från förra året. När klockan sen som sagt slagit lite över åtta så satte jag mig på mopeden och åkte hem ;)
Något jag glömt att meddela är att i Tisdags Kväll/natt var jag på premiären av den 3e filmen i Twilight "Eclips" Den var riktigt bra! rekommenderar er att se den. Men nu ska jag göra lite nytta, behöver verkligen städa mitt rum de ser ut som kriget !
// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0