Wakeboard- jag börjar fatta grejen

När jag var på eknö senast och skulle åka wakeboard så gick de inge bra alls!! Därför frågade jag Linda om vi inte kunde träna på de någon dag för hon kan de där med att ställa sig upp på brädan och stå där så att de ser jätte enkelt ut :p Så sagt och gjort vi tog brädorna och begav oss ner till sjön. De började inte jätte bra ,bådten ville inte starta, men vi fick hjälp av en snäll kille så vi kunde ge oss iväg.
Sedan plockade vi upp Axel i hamnen och sen blev de åka av. Till en början gick de sådär men tillslut fattade jag galoppen och vips så stog jag upp på den där himla brädan och väl uppe så var de riktigt roligt faktiskt. Mitt mål var ju att klara de där tills nästa midsommar men så länge behövde jag inet vänta ;)
Dock är man ju långt från Linda som hoppar över vågorna och landar som om ingenting hänt :)
När vi var trötta drog vi oss in mot land och jag åkte till jobbet.
Fiiin dag !!



// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0