Eknö - Midsommar

Jag vet att inlägget kommer sent men de beror på massa grejer som händer just nu så har varken haft tid eller lust.
Men nu är jag iaf hem kommen från en toppen midsommar-helg ute på eknö.
Vi åkte ju som sagt dit förra torsdagen (utan malin, hon var tvungen att jobba så jag snodde hennes plats)
och när vi kom dit tog vi de mest bara lugnt och njöt av de underbart fina vädret. Men på midsommar afton blev de mer fart vill jag lova. Då skulle blommor plockas och midsommar-kransar skulle göras, senare blev det GOD mat, dans runt midsommarstången, lekar, och sist men inte minst dans på logen men massor av roligt folk :)!
Dom följande dagarna blev de mest chill i solen och jag kan lova att jag blev ganska stekt efter dom dagarna. Men något vi gjorde ganska mycket var att åka wakeboard, kan inet säga att jag var någon hejare på de! Finns nog inet så mycket mer att berätta mer än att med
Underbart väder, 21 grader i vattnet och massa trevligt folk kan en midsommar-helg inte bli mycket bättre!




sen kom de där med wakeboard :P

// Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0