Första dagen på sommarlovet!

Så var de första riktigt dagen på sommarlovet!
Jag lyckades med att sova bort halva dagen (Y) sen latade jag mig ännu mera genom att titta på one tree hill så nu är jag helt fast igen, tror inte de var så smart att jag började titta om på alla säsonger ;)
Men men gjort är gjort. Men lite nytta har jag tänkt att göra iaf. Nu åker jag snart på avslutningen i gymnastik och efter de blir de fys-träning med innebandylaget ! Jag undrar om mallanbrallan tar sig till träningen eller om hon måste slita på jobbet. Jag börjar inte jobba fören 1 juli så ska verkligen bara ta de lugnt fram tills dess :)
Men nu ska jag springa iväg på träning och sen ska lisa var mitt natt sällskap och ska även spendera dagen där på med henne :)
Sov hos lisa och när vi vaknade var de strålande sol så vi gick ner till stan och köpte jordgubbar och hade picknick på hennes gård :) mysigt, tack för 2 härliga dagar!
// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0