Känslan är kommen!

Nu börjar man känna känslan..känslan att snart är det studenten!
Innan har det känts som en hel evighet och att det är så långt borta men nu är det ändrat.
Jag känner verkligen att den snart är här och gott folk jag kan lova att det är en känsla som är svår att förklara, man vet att snart är allt över, man blir fri, kan göra precis vad man vill och bara få leva det liv som man vill. Det är  en stor grej och ingeeeeen kan längre tjata på en att plugga, passa tider och vara den ordentliga.
SNART är det inte längre någon annans liv utan mitt eget som jag ska leva..där jag kan bestämma helt själv!
Känslan är obeskrivlig alla människor!
// Stenborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0