Livet är hårt ibland!

Jahaaa..vad ska man säga...
Själv tycker jag lite synd om mig själv som får jobba jobba och jobba medan alla andra har roligt och dricker sig fulla, och Pysen som tagit min plats ute på ön med...vilken jäkel! :D  Jag antar att jag får göra det en annan helg men en midsommar har jag då inte haft..inte som den ska vara iaf!
Imorgon jobbar jag samma som idag 6.45-20.15  men efter det så är jag ledig i två dagar och det sla bli UNDERBART...hoppas på gott väder med massa sol och trevliga människor, jag kanske ska fira min midsommar några dagar senare bara :)

Nu kommer snart Sara G ¨på besök, vi ska nog ut och vandra lite i västerviks stad en sväng. Måste passa på att röra på sig lite ju.

Hoppas alla haft en jätte bra midsommarafton och att ni även får en väldigt bra midsommardag!

// Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0