Skollivet är över!

Ledsen gott folk att vi varit dåliga med att blogga!
Jag har haft fullt upp med allt om ingår i en student...festa festa festa ja det var väl allt :p
Vi har haft klassfester hela veckan utan torsdags då vi var tvugna att vila upp oss lite. Trots att jag inte varit helt frisk ville jag inte minnas min studentvecka då jag låg hemma och vilade mig utan jag ville minnas den veckan som den bästa och då man har så jäkla roligt!..nu får jag minnas den som jag ville för den var HELT JÄKLA UNDERBART ROLIG! Man kom nära alla i klassen på ett annat sätt än tidigare. För någon vecka sen kommer jag ihåg när jag tänkte att jag inte kommer sakna klassen något speciellt men efter denna vecka kommer jag göra det fruktansvärt mycket..det svider! Känns som man inte kommer ha kontakten med någon från klassen!
När studentveckan var över och studentdagen var kommer så var det svårt att förstå att det verkligen var sant..det var äntligen min tur efter alla år. Jag hade det grymt skoj och det bästa på hela dagen var kortegen så man får vara odräglig och skrika och bara få ur alla lycka..skulle aldrig bete mig så annars! :D
Nu känns det lite tomt på något sätt..börjar jobba på tisdag och det är inget man ser fram emot direkt men pengar tjänar man iaf. Nu är det min tur att blicka framåt i livet...jag ska sikta efter något stoooort! :D
Vill även tacka alla som gjorde min studentvecka och student oerhört minnesvärd!!
// M. Stenborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0