Soligt värre !

Eftersom att vädret var på topp när man vaknade var de bara att bege sig ut och sola. Tog mopeden till staden och mötte Malin och Anja, vi slog oss ner på löga-bergen. Där spelade vi volleyboll, solade och tro det eller ej men jag badade ;) Malin och Anja var för mesiga och tittade bara på. Riktigt skönt att bara ligga och steka i solen en hel dag och jag fick faktiskt lite färg på kroppen så man slipper blända folk när man går förbi :)
När vi tröttnat på de här med att sola så begav vi oss in till stan för att köpa mat så att vi kunde grilla lite.
Vi fick med oss både Jakob och André ut på en grill tur så med trevligt folk och 2 engångsgrillar så blev de en riktigt bra måltid.
Men nu ska jag faktiskt sätta igång att packa lite, bättre sent än aldrig. Eftersom i morgon bär de av ut mot Eknö.
ska följa med Stenborg-släkten ut dit för att fira midsommar och njuta av sommaren nu innan man börjar jobba :)
Nu kommer jag inte kunna uppdatera på ett tag så Malin får stå för skrivandet så länge,
Peace out!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0