Underbar söndag

Vaknade upp bredvid ännu ett födelsedags barn i morse!:) Även Linda blev 16 så med sång och frukost på sängen stormades vi. Senare begav jag mig på picknick i stadsparken med massor av fint folk.
Malin och jag fortsatte ner på stan och gick en riktigt lång promenad med en glass i handen i det underbart fina vädret. Sedan för en gång skull åkte vi hem till mig och åt Tacos med familjen där vi även hamnade på promenad igen, fast denna gång inne i skogen vi gick tills att vi kom till en riktkigt fin plats där vi stannade och bara njöt av känslan att sommaren är här!


// pysen

Kommentarer
Postat av: Charlie

Fan brudar! nice att ni börjat blogga... får man lägga till det som favoriter nu oxå hihi;)

Puss på er sötnosar

2010-06-08 @ 21:16:14
Postat av: Jossi

sv: tack tack, hihi :D

härlig bild här ju!

2010-06-11 @ 22:04:06
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0