En studiedag var vad som behövdes

Studiedagen satt riktigt fint! Gick upp runt tio sedan satte jag mig på mopeden för att åka till Gabbi som skulle bjuda på Brunch... HUR GOTT SOM HELST!! jag hade väl tänkt mig att vi skulle äta en macka eller något men när alla flickor var på plats i gabbis kök stod de pankakor,scones,frallor,smoothie,juice,annanas,melon,annanas,pålägg,marmelad,grädde
 och sist men inte minst morotskaka :) vi var rätt mätta efter de vill jag lova. Efter ett par timmar drog vi oss ner mot stan för att jag, Kajsa och Nathalie skulle köpa tyg till våra power-puff-pinglor klänningar som Natha ska sy till Samhälls festen på fredag. Studiedagar behöver man oftare!


// EMMMMa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0