Full fart !

En full proppad helg är vad jag kan dela med mig av.
I fredags blev jag äntligen av med min otroligt fula utväx! klippte även av en del av håret för att de var så slitet så nu känns håret mycket bättre, tack sissel :)
Efter de så mötte jag upp kajsa och vi gjorde oss i ordning för kvällens planer. Så med buss så tog vi oss mot Gamleby till MALIN där de kryllade av brudar och en tjejfest är inte helt fel ibland ! :D de blev en toppen kväll måste jag säga!


Lördagen ringde klockan tidigt för då var de dags för modevisning, de gick bättre än väntat måste jag säga och roligare än vad jag trodde att de skulle vara, sen hem och fixa. Runt 5 begav jag mig mot Sandra på förFest innan vi begav oss mot Charlie eftersom även hon blir 20!
Där var de helt lagom, med godmat och fiint folk :) Sen när alla äldre begav sig mot stan så mötte jag upp Linda för att spendera natten med henne :) GREAT 

Söndagen  bestod av bak i MÄNGDER med Olivia, Amanda och Sara. En helg kan faktsikt inte bli mycket bättre:)
 
 // EMMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0