Så ser det ut...

Då är man tillbaka i Kalmar igen då, efter en underbar helg med bara en massa mys och även en mycket del av det tråkiga pluggandet med så trodde jag att det skulle bli lite vila..men inte blir det som man tänkt! Om cirka 30 min ska jag redovisa mitt referat av den långa och urtråkiga artikeln och försöka se så bra ut som möjligt (kunskapsmässigt).
Fick även reda på att vi har två uppgifter till, till nästa onsdag...livet är inte alltid lätt! Men det ska avlastas med ett tjejhäng ikväll efter träningen, framför idol, spel och god mat.
Men är sugen på att åka tillbaka till Viken igen, så funderar stark på det!

Kanske ses vi snart igen!

// Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0