Tvillingarna är ny skilda

Eftersom att Min blogg kompis Maliiiin är så dålig på att uppdatera så får väl jag stå för att skriva om hon och hennes systers skilsmässa ;) haha Ne men Malin drog ju från oss och flyttade till Kalmar, så jag (pysen) är kvar i stan med Malins tvillingsyster Emma. Svikaren Malin bytte klubb, skaffade sig nya vänner och bad inte ens om förlåt för att hon lämnat oss kvar här ;) Nej nu överdriver jag lite men hon bytte faktiskt innebandy förening och stor spelar nu för CL98. Jag måste erkänna att jag tycker om malin iaf och får njuta av dom stunder jag får se henne, de är tur att man har en tvilling kvar här hemma. Nu i helgen drar jag,anja och ena tvillingen till Kalmar för att våldgästa MALLANBRALLAN.

Bildbevis på att tvillingarna här med spelar i olika lag.
/ Pysen (emma)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0