jag hoppas det ser ut som att jag vet, fast jag har faktiskt ingen aning

Hemma efter en super helg på åland!
Vi åkte tyvärr ut i Semifinalen men de var mot de laget som vann hela tuneringen så vi är helt klart nöjda.
De här var de sista jag gjorde med mitt lag och måste säga att jag saknar det redan. Svårt att toppa de laget och de känns tråkigt att vi ska splittras när vi spelar som bäst just nu... men man ska väl lägga av när de är går som bäst eller vad är de man säger? :)
Hur som helst har de varit jätte bra men de är alltid skönt att komma hem, har dock ont i hela kroppen och har ca 13 blåmärken på benen så de känns att man spelat en del. BRA avslutning på denna säsong tycker jag
Bilden är från Charls.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0