Från BästaLinda till Alanya!

Har suttit i en buss i cirkus 4 timmar och har en kvar innan chauffören trycker på pedalen och bromsar in utanför Arlanda flygplats. Med mig har jag 3 taggade brudar och jag måste säga att det ska bli riktigt skönt att komma iväg men det är mycket blandade känslor eftersom jag gjorde min näst sista natt i mitt vanliga "hemma" inatt. Hade käraste Linda bredvid mig och morgonen slutade i tårar när Linda lämnade huset för att bege sig till Umeå trakterna. Så långt ifrån henne har jag aldrig varit! Men min flytt ser jag även fram emot, de ska bli kul att få spela innebandy, få ett nytt lag,ny klass och nya vänner jag tror att allt blir bra bara man får vänja sig med omställningarna :)
Men nu ska jag fortsätta Tagga med mina brudar för vi ska ha en gryyyym vecka i Turkiet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0