Clara Cornelia Adolfsson

Klockan 00.36 fick jag ett sms av Clara, "Emma är du vaken ?" vi har båda konstaterat att de inte riktigt går att sova denna söndags natt och vi fördriver tiden på sms! hahah vad roligt man kan ha via en telefon när man är övertrött! Men ibland har man tur när båda har lika svårt att sova och är på samma galna humör, jag gillar dig vännen min:)
De vi kan säga med säkerhet är att vi inte kommer vara dom piggaste personerna på idrotten i morgon vid 8.20.
puss på dig!

Hela världen är så underbar om man är korkad tom och glad
Hela världens hunger samlad i mig
Jag är en vampyr, jag suger och spyr
Låt mig komma in, jag vill bli din


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha jaha okeej :D puss! Vi får göra om våran bajskaka någon dag ! :)

2011-02-07 @ 11:12:32
URL: http://eliinstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0