Men ändå fångar marken mina fötter

Sportlovet är i full gång och snart slut, tiden går fort när man har roligt. Har hunnit med 2 dagar i Linköping med bästa sällksapet och fick med mig en hel del saker hem :)
Jag och elin har även varit på lite kalas i stångeland och nu på kvällen har jag hunnit med dubbelträning! sjukt skönt efteråt. I morgon ska jag se till att hänga lite med stenborg och sen på kvällen blir de lovisa som nattsällskap, inte helt fel!
We've had our doubts but now we're fine,
And I love you, I swear that's true.
I can not live without you.




Kommentarer
Postat av: MALIN

sv; haha amen vadåååååå, första målet för säsongen liksom ;)

hahaha! du såg lite halvt galen ut på den bilden i tidningen, typ "JAGMÅSTEHABOLLEN"

2011-02-24 @ 15:19:51
URL: http://dreamingwideawake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0