Lyssnar tyst till ingens röst

Så var sportlovet slut och skolan börjar om några timmar! Men jag känner att de inte gör jätte mycket för desto närmere kommer vi sommarlovet och på tisdag har jag möte som jag ska hålla tummarna för att de går bra!
För övrigt vann vi matchen igår vilket var riktigt skönt för vi slet hårt och har förlorat mot dom tidigare.
Annars har jag inte gjort mycket denna söndag, har varit barnvakt halva dagen åt Vera och kan inte påstå att de var så jobbigt, de ända vi har gjort är att titta på barnfim efter barnfilm så kan inte klaga :)
Nu väntar jag bara på att solsidan ska börja och till de ska jag äta nybakade scones. Denna söndag blev rätt bra tillslut.

Kommentarer
Postat av: moa

sköönt att ni vann matchen ;)!

2011-03-08 @ 19:33:43
URL: http://moaamnebrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0