You guardian angel

Helgen går fort när man har roligt! Min helg har hur som helst varit full proppad från början till slut :)
Har hunnit med att äta middag, gå på bio och en sleepover med en efterlängtad Malin stenborg har har även pluggat en lördag kväll? :O de händer ju inte så ofta precis, men jag och eve är ambitiösa och vi gjorde det faktiskt. Men lite fusk för vi spelade fifa några timmar också den lördagen :) Sen de bästa av allt på hela helgen så vann vi våran innebandy match med 7-2 på hemmaplan känns sjukt sköönt! nu har vi 2 matcher till denna vecka så nu laddar vi om.
SO LONG

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sara hjälpte mig att fixa, så nu är det som vanligt igen!:)

Tagga matcherna i veckan nu!

pöss<3

2011-01-18 @ 22:27:58
URL: http://charls.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sara hjälpte mig att fixa med layouten så nu är det som vanligt igen!:)



Tagga matcherna nu gumman!



PUSS

2011-01-18 @ 22:28:49
URL: http://charls.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltså att bloggen är som vanligt, ser normal ut alltså:P

puss

2011-02-03 @ 22:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0