Åå vilken härlig dag nanannana

Livet är så himla härligt när ens mamma väcker en i panik och säger jobbar inte du idag? Som vanligt kopplade inte hjärnan direkt men efter en liten stund dök en bild upp i huvudet på en båt, en båt som går från hamnen vid tio. I panik kollade jag klockan och ops det var försent!
Men vissa dagar har man tur när båtarna ändrar tid och går vid halv elva ist bra flyyyyyyt. haha båt och flyt!
För övrigt spelade jag innebandy med alla tjejerna igår och det var riktigt roligt men sjukt jobbigt, min kondition försvann med vintermånaderna tror jag. Men med lite nytt info från jönköping har jag hittat min tränings lust igen så på 2 månader ska jag nog klara av att träna upp allt jag tappat igen, för så trött som jag var när jag kom hem igår är inte okej efter en träning, somnade med träningskläder på utan att duscha, ställa klocka eller stänga av datorn såå ja de säger rätt mycket att jag måste träna lite mer för att klara av mitt liv, eller har jag ett liv ? Ja de kan man väl iaf kalla de att jag har ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0