Drömmar för mig vilse

Jag förstår inte ibland, ordet förstå är stort, ett stort ord som blir svårt att förstå sig på i samma stund som man inte förstår. Jag är svag ibland, svag är en känsla som bara är konstig och svagheten tar ofta över nu för tiden, svag är 4 bokstäver som verkligen kan ta över hela hela kroppen. Jag är känslig ibland, för saker som ingen förstår sig på, folk antar och tror men har egentligen ingen aning alls, känslig är inte en känsla även att känns finns med i ordet eller är de en känsla? Jag vet inte och jag bryr mig just nu inte. Det är mycket runt om just nu som jag inte förstår och de gör mig svag och när jag känner mig sådär svag blir jag för kanske en dag känslig, då räcker ett litet fel ord för att förstöra hela dagen och bryta ner hela mig. Tror jag är ensam om att bli så vad vet jag men så ÄR JUST JAG och det är inget jag är stolt över. När allt blir sådär och jag är som svagast och känsligast finns det en människa som alltid får mig att förstå att de är inte så farligt att allt inte är världelöst och att man inte alltid måste bry sig om vad alla andra tror och tycker, du läser mig, du vet alltid vad som behövs, jag vet att du behövs, förstår inte vart du funnit all din styrka att ge till alla andra, om jag kunde ge så mycket skulle nog min försvinna men du kan båda de är det bästa med dig. Du är helt otrolig! Nu glömmer jag de ovan och slutar ta allt så seriöst och börjar njuta av sommaren med alla fina vänner ist leeets gooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0