Våra brister gör oss till människor

Oj allt går fort när man väl har bestämt sig! Nu tillhör man helt plötsligt Östra IK och ska tillhöra dom i två år, denna säsong splear vi i ettan sen får man se vad som händer.
Både spännande, läskigt och roligt må jag säga.
Hade med mig mamma och underbara lilla syster till Jönköping och innan träningen gjorde vi staden och jag innhandlade lite nytt och fräscht, visar en bild sedan om ett tag tänkte jaaaag.
Wow men nu är allt lite rörligt i mitt huvud tycker jag, det är varmt ,jag flyttar inom en månad och vad händer sen? ja de får framtiden utvisa, just nu ska jag bara njuta av en underbar sommar i viken, men först ska jag ta mig igenom ett innebandy pass med dom bästa av dom alla!


kläder och massa grejer till lägenheten fick följa med hem


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyyygga grejjer och kläder!



Puss sötaste, hoppas benet är bättre idag!



<3

2011-07-08 @ 21:21:31
URL: http://charls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0