Att se något bra i det som varit bra på ett bra sätt

Ibland är de riktigt bra eller riktigt dåligt de beror på hur man ser det att det är lika långt mellan upp och ned, samma sak med ned och upp de där mellanrummet kan göra så mycket. Nu tror jag att jag står där någonstans på mittlinjen och vajar fram och tillbaka, tillbaka och fram jag har fortfarande inte en aning om jag ska falla ned eller hoppa upp några steg, de får väl tiden utvisa men tid hur mycket av den har man kvar? I denna lilla söta,ibland tråkiga men otroligt fina stad är tiden rätt så kort och korthet är bara helt enkelt kort ops nu vajade jag till igen. Jag ska försöka stabilisera mig och stå stadigt ett tag till på linjen för varför gå ner när man kan gå upp och går man ner kan man alltid jobba sig upp men den tiden de tar att jobba sig upp är onödig och hur var de med tid? Den var kort vad de gäller vissa saker men lång va de gäller andra hmm svårt att få ihop. Carl, von pedal,lillebror,bästa vän, ja de finns mer att säga om dig, nu har jag väntat i en låång tid på att du ska vakna och tillbaka till tiden den hade vi ju inte i denna nedra pluttiga staden, men nu är jag just i den staden så ska vända på mig och på något listigt sätt få liv i honom bredvid . Det blir så bra om man vill ha det så bra så nu kör vi på Bra och försöker få det lika bra som när det var sådär bra sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0