den förlorar som ger upp

Vi tog hem 3 poäng, nu har vi chans att uppnå vårat mål, vi kan, vi kan och vi ska!
Senare på kvällen blev de sleepover hemma hos Elin lo med emma och charlie... en super kväll, dock kan inte jag ha varit ett så roligt sällskap eftersom mitt huvud gjorde ondare än ondast, tur att man har en foster mamma som tar hand om en då man inte är kapabel till att göra de själv.
När solen morgonen därpå trängde in genom fönstret mådde jag bättre och vi gav oss ut i skogen och släpade grenar hela dagen!! TUNGT kan jag lova men med roliga människor och massa skratt gick de lättare :) Söndagen avslutades med släktkalas där man fick god mat.
Nu är de sov time och ladda för skolan och hoppas på ett besked i morgon!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, Alla såg helt miffo ut på alla bilder!



Åh håller tummarna för bra resultat idag.

Puss

2011-03-07 @ 10:02:56
URL: http://charls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0