kan du leva vid en brant med ena foten utanför

Då har man varit borta från skolan i över 3 dagar vilket var väldigt länge sedan! 
Blev 39 grader het bara sådär och har legat hemma i sängen och typ tyckt synd om mig själv, man är iknte så stor när febern spökar i kroppen.
Men i morse fick jag besök av 2 fina vänner som kom för att äta brunch med mig inte illa och till de firade vi Emma Nilssons födelsedag:)
Nu är jag nästan helt frisk och ska ta mig till skolan i morgon, därefter ska jag säga hej till mallanbrallan som är hemma och sen blir de lång prommenad och film häng med bästa LINDA, bara några dagar kvar tills att vi glider i backarna nu!  inte illa om du frågar mig

Är de vi som har lika dana jackor, posar precis lika dant, har mössa,skidglasögon,flätor och tycker att
det är väldigt pinsamt när dom i köket ser att vi posar ? ;)


Kommentarer
Postat av: linda

Jag ser fram i mot resan! :D

2011-03-31 @ 21:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0